Monday, June 1, 2009

Dato' Maznah binti Mazlan

Dato' Maznah Mazlan merupakan Timbalan Menteri Sumber Manusia Malaysia. Beliau dilantik oleh Perdana Menteri Malaysia ke-6, Datuk Seri Najib Tun Razak pada 9 April 2009 di Putrajaya.Majlis angkat sumpah jawatan dan taat setia serta sumpah simpan rahsia di hadapan Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin di Istana Negara pada 10 April 2009.

12 comments:

  1. Taniah diucapakan kepada Dato kerana telah dilantik menjadi sebagai Timbalan Menteri Sumber Manusia Malaysia pada baru-baru ini.

    ReplyDelete
  2. Taniah diucapakan kepada Dato kerana telah dilantik menjadi sebagai Timbalan Menteri Sumber Manusia Malaysia pada baru-baru ini.

    Dato, saya telah dikenakan tiga tahun berturut-turut penipuan penilaian laporan prestasi tahunan yang dibuat oleh penyelia saya. Apakah tindakan yang perlu saya ambil dan apakah tindakan pihak Kementerian Sumber Manusia boleh ambil untuk melindungi para pekerja?

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas ucapan tahniah yang diberikan.

    untuk tuan/puan 'anonymous' , mohon berikan maklumat terperinci sebelum saya boleh berikan penasihatan yang tepat.

    Terima kasih kerana melayari dan menulis di blog saya.

    ReplyDelete
  4. Jutaan tahniah di atas kejayaan YB Dato' selama ni

    ReplyDelete
  5. Congratulation Dato'. The last time I saw you was the releasing of ballons in Bangsar - for the launching of the Pahang Royal Reef.( together with Tengku Intan).

    Well done Dato'.
    Best Regards, Roland(AMP)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum salam sejahtera Datuk,
    Kami dari lembaga Pengarah Gemilang Motor Academy serta kakitangan mengucapkan Takziah atas pemergian Ayahanda yang tercinta. Semoga Datuk dan ahli keluarga tabah menghadapi dugaan dari yang Maha Esa...Semoga rohnya dicucuri rahmat,Amin...Al-fatiha,

    ikhlas daripada
    Ahli Lembaga Pengarah,
    Gemilang motor Academy Sdn Bhd.

    ReplyDelete
  7. Ucapan Takziah buat YB Senator Dato' Maznah sekeluarga atas pemergian ayahanda tercinta ke rahmatullah pada 21 Dec lalu.
    Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman... Amin.

    Al-fatihah...

    Ikhlas drpd,
    Azita

    ReplyDelete
  8. mohamad bin mohamad isa @fadzilMay 31, 2010 at 11:43 PM

    asalamualaikum.apa kbr yb senator dato maznah .saya ingin merayu kpd dato,ttg elaun kolej negeri sempena kursus hotel bajet,adakah wang elaun kami ditunda berbulan bulan,pd 5hb mei yg lalu dato sendiri yg memberi sijil kpd saya di hotel sg petani inn,tp elaun masih trtggk, saya meryu kpd dato agar tindakkan segera . itui shj sekian terima kasih

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum. saya Suhairi B.Ismail(anak Pak Mail Ikan Muadzam Shah).saya ingin bertanya bagaimana untuk berhubung dengan dato' dengan lebih peribabi.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum dato maznah,saya shahrizal dari felda selancar 01,baru berumur 23,layak mengundi sekarang..bagaimana saya ingin meluahkan ape yang saya lihat sekarang,remaja,pekerjaan,pinjaman perniagaan.saya memerlukan khidmat nasihat untuk mengembalikan perniagaan bapa saya(kedai runcit
    )adakah dato sanggup membantu???

    ReplyDelete
  11. tak update blog ke kak?

    ReplyDelete